Fredag dag (igen)

Nu har jag och Nadja precis fått i oss middag, det blev hamburgare. Jag har även hunnit med att inviga min nya dammsugare, en liten gul sak som var superbra! Äntligen har jag en ny!

Jag och Nadja ska strax börja göra oss färdiga, jag ska sminka henne och medans jag sminakr mig själv ska hon få diska åt mig. Nån nytta måste hon ju göra =)

Jag och Nadja kolalde även vem som vunnit tävlingen vi haft i en månad. Den där om vem som kunde gå ner mest i vikt. Och jag vann! Nadja gick ner 0 kilo och 0 cm i midjan, medans jag gick ner hela 4.6 kilo och 5 cm! Är riktigt glad över det, jag har ju trots allt inte ansträngt mig det minsta förutom första veckan. Men så kan det gå när man bor själv och är för lat för att göra mat ;D

Nu ska jag slita mig härifrån så jag inte sitter kvar här när folket kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0