Fredag dag

Imorse råkade jag försova mig, typiskt när jag för en gångs skull hade en tid att passa. Skulle kliva upp 7.30, men vaknade i panik 08.15. Men jag hann duscha, sminka mig och klä på mig innan kl 09 då jag gick och köpte en ros och sen sprang (!) till bussen. Jag skulle till Jossan skolavslutning, hon gick ut 9an. Hon var så fin, blev helt chockad när jag såg henne, snacka om att jag har en snygg lillasyster!

Först var det en massa prat och så i gympasalen, sen följde jag och Nadja med Jossan till hennes klassrum där dom sjöng lite och pratade. Sen gick vi till kyrkan där alla 9or skulle få sina betyg och så. Kan lova att Jossan fick något bättre betyg än vad jag hade när jag gick ut, blev riktigt stolt över henne!!

Pappa skjutsade sen min till Nickes mamma där jag hämtade upp lillan. Vi har nästan nyss kommit hem, Amanda följde också med hit. Ikväll ska jag iväg på middag på Allstar med familjen, det blir mys!

Annars blir det nog lugnt ikväll, har ingenting alls planerat. Eller, ett kort besök men that´s it! Ska nog bara bada och ligga och slötitta på nån film. Känns som att det blir en tidig kväll, kunde inte somna igår.

Nu ska jag se på barnkanalen med Novis och Amanda.

Den enda bilden jag har från dagen än så länge.

Fina syster!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0