Boring

Lever du med något som du ångrar?
Det är klart. Jag har gjort mycket i mitt liv som jag ångrar, men det är bara att lära sig leva med det. För gjort är gjort.

Vart ser du dig själv om ett år?
Oj, jag har ingen aning alls! Nova börjar ju dagis till hösten, och vad jag ska hitta på då är inte på långa vägar bestämt. Men så länge Nova mår bra så är jag lycklig.

Vad betyder mest för dig?
Såklart Nova. Sen min underbara familj och mina vänner.

Singel eller upptagen?
Jag är singel just nu.

Vill du ha ett förhållande?
Ja, det vill väl alla? Men efter mitt senaste långa förhållandet kan jag tycka att det är rätt skönt att vara singel. Just det här med att bara kunna tänka på sig själv (och Nova förstås), och göra precis det man vill. Men det är klart att man saknar myset och själva grejen att alltid vara två i allt. Jag hatar förövrigt att vara ensam!

Redo att gifta dig?
Nej, det tror jag inte. Trodde att jag var det, när jag trodde att jag hittat min drömman. Men just nu så finns bröllop inte ens i tankarna. Men jag vill absolut gifta mig nån dag!

Vill du ha barn?
Jag har världens finaste dotter, det allra vackraste på jorden! Jag vill gärna ha fler, men det får vänta.

Är du religiös?
Nej, inte det minsta.

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Jag tycker väl ingenting egentligen. Men varför inte liksom? Dom borde väl ha lika mycket rätt att gifta sig som straighta.

Rasism?
Nej, rasism är ett starkt ord.

Abort?
Abort kan vara nödvändigt i vissa lägen, så ja. Men själv skulle jag aldrig klara av det tror jag.

Krig?
Onödigt.

Slåss?
Kan vara nödvändigt.

Om du fick välja vilken bil som helst, vilken skulle det bli?
Ojoj, jobbigt. Jag som är värdelös på bilar!

Vad attraherar dig?
En hel del beroende på humör! Men personligheten spelar en stor roll!

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Såklart en stark kärlek och vänskap, men även ärlighet, bra kommunikation och humor.

Vad tror du förstör ett förhållande?
När allt blir sådär vardagligt tråkigt. Det gäller att hitta på något nytt tillsammans då, annars är det lätt att gnistan försvinner. Sen är det ju så, att litar man inte på varandra så funkar det inte, tro mig.

Bästa händelsen under veckan?
När Jossan hade skolavslutning. Kunde inte sluta titta min min vackra lillasyster!

Förlåter du för lätt?
Oja, det gör jag. Jag hatar allt vad bråk och så är, så jag förlåter hellre än att hamna i en diskussion.

Favorit dricka?
Det är helt klart polkagrisdrinken som går att köpa på krogen. Den smakar himmelsk!

Festar du mycket?
Ja, kanske. Det beror på vad som klassas för mycket. Men nu har jag en hälsosam syn på alkohol, nu dricker man för gemenskapen och för att det är kul.

Vad tycker du om droger?
It's bad.

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
JAG FYLLER 20 I SOMMAR! =)

Saknar du någon?
Ja, det gör jag. Alla fina vänenr som mer eller mindra försvunnit.

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Jag kan inte säga att jag är kär längre. Min syn på kärlek är inte som den var. Men helt klart, visst finns det vissa man gillar mer än andra ;D

Är pengar nyckeln till lycka?
Nej, men ett bidrag till en chans att få det lättare i livet.

Senaste missade samtalet?
Finaste Carro

Sista personen som du ringde?
Pappas fru Malin. Ville ha lite nattningstips åt Nova.

Vad står det i ditt senaste meddelande?
Åh, det är alldelens för privat att skriva ut här just nu ;)

Har du kysst någon den senaste veckan?
Kanske det ;D

Vad lyssnar du på?
Lars Winnerbäck <3 <3

Vad har du för planer för kvällen?
Ska strax försöka få i mig nåt att äta, sen blir det nog bara lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0