Torsdag morgon

Jag har precis pratat med Nicke, och han hade landat tryggt och säkert på Arlanda. Han skulle försöka hitta nåt att fördriva tiden på, dom ska ju inte samlas förrän kl ett. Jag saknar honom redan!

Jag klev upp kl 5 imorse med Nicke, så vi han umgås en liten stund innan han åkte. Vid halv sex kom pappa och hämtade honom, coh då gick jag och la mig igen. Lillan vaknade precis innan Nicke åkte, så han hann pussa lite på henne med. Men hon fick lite välling och somnade om till 7.20, och då klev vi upp.

Jag har redan hunnit duscha och sminka mig,  och halvt klätt på mig. Nu ska vi äta frukost och sen plocka undan lite. Vill inte att Elin ska få en chock när hon kommer, för lillan har dragit fram leksaker överallt!

Igår hade jag en helmysig kväll med Nicke. Vi packade, badade och bara kramades. Inatt fick lillan sova på min sida, och jag i mitten, så jag och Nicke fick ligga bredvid varandra. Vi drog fram spjälsängen och ställde den bredvid lillan sida, bara för att vara säkra på att hon inte skulle ramla ner.

Idag blir det rättegång, sen kanske åka buss till Obs för att handla. Sen ikväll ska jag och Elin bara ha det bra, vi ska noppa ögonbrynen och så, så vi är färdig med allt tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0