Torsdag kväll

Idag hade vi en mysig kväll hos pappa. Lillebror Marcus fyllde 13 år, så vi åkte dit på lite fika. Innan det for vi till Nattöppet där vi åt av deras salladsbuffé. Och jag lovar, den är bland det bästa som finns!

Precis när vi hade ätit färdigt kräktes Nova, över hela overallen och kläderna. Första gången hon kräks "ordentligt", det luktade satan och såg ut som vanlig spya. Det har jag aldrig sett förut, bara vällingkräks. Så det var bara att byta kläder på henne och snabbtvätta av overallen i handfatet.

Men hon mår då bra, och verkar inte vara sjuk. Vilket är skönt, jag blev lite rädd att hon åkt på magsjuka eller liknande.

Idag åkte jag och Nova till Ersboda, men det blev ingen långpromenad. Vi gick istället till Obs, h&m, kappahl och Stadium. Jag fyndade 2 bodysar och ett par byxor till Nova på Obs. Allt gick på 154 kr. Hade tänkt ta kort på dom och lägga upp, men dom är nerspydda så det får bli en annan dag.

Nu ska jag läsa lite bloggar och vänta på att Nicke ska bli färdig i badet. Jag vill också bada! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0