Torsdag dag

Imorse vaknade jag av en Nova som var full av bajs runt 07. Hon lyckades kladda ner min handduk som låg på golvet, och hela skötbordet. Kanske inte det bästa uppvaket. Men hon är söt ändå!

Idag ska jag och Nova till Ersboda för en långpromenad med Nadja. Vi tänkte gå och kika runt lite på barnens hus osv. Pappa kommer och hämtar Amanda vid 11.30, så då skulle han skjutsa upp oss till rusta. Där dumpar vi av bilstolen och möter upp Nadja.

Igårkväll åkte jag och Jossan och tränade, och när jag kom hem hoppade jag in i en snabbdusch och sen kröp vi alla ner i sängen och kollade på film. Eller, Amanda låg på en madrass på golvet.

Nu ska jag duscha och efter det ge mina flickor lite frukost.



Jag har nog den sötaste lillasystern som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0