Torsdag dag

Nu har jag legat i sängen och försökt få Nova att somna i drygt 45 minuter. Men hon vägrade, så hon fick komma upp och leka igen. Får prova igen om en liten stund.

Lillan vaknade och ille göra morgon vid 8 i morse, så det klev jag och hon upp. Vi lekte, plockade undan julgranen och så. Strax efter 10 la vi oss i sängen med Carro och somnade. Jag vaknade inte förrän kl 12.30. Carro hade klivit upp med Nova, och låtit mig sova. Underbara du!

Idag blir nog bara en lugn dag, ska iallafall fara ibäg och träna ikväll. Det ska bli skönt, och nästa vecka ska jag ta tag i det ordentligt. Då är det 3 gånger i veckan som gäller, oavsett vad.

Jag längtar tills imorgon, då kommer förhoppningsvis Nicke hem. Men han visste inte om han skulle hinna med sista flyget från Arlanda, beror på om dom blir försenade igen. Om inte så stananr han över en natt och tar morgonflyget hem. Då ska jag och Nova möta upp honom på flygplatsen, det blir kanon!

Jag måste sluta nu, Nova drar i mig och klättrar på mig. Mammas prinsessa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0