Tisdag morgon

Idag blev ännu en tidig dag. Nova vaknade 6.45, så hon fick mat och jag höll tummarna på att hon ville somna om. Det ville hon inte, men vi låg ändå kvar i sängen tills Carro skulle upp 7.30. Då åt vi frukost tillsammans och hon har nyss kilat iväg till skolan.

Fick ett sms av Nicke runt åtta, då var han påväg i säng. Det känns konstigt, att han ska lägga sig när vi redan har hunit vakna. Klockan var ju runt 4 där, så det var en sen kväll dom gjort.

Han har det bra iaf, dom har runt 40 grader. Måste ju säga att jag är lite avis! ;D

Idag blir bara en lugn dag för mig och Nova, vi ska städa lite och mysa i mängder. Sen kl 14.15 ska vi möta Carro utanför skolan och gå tillsammans till bvc. Det blev inget av det igår, vi han inte.
Klockan 15 ska jag göra akupunktur, så då väntar dom på mig därborta.

Ska även träna ikväll, och då ska Carro passa Nova. Det är så mysigt att ha henne här, tur att jag slipper vara ensam.

Nu ska jag ta en alvedon mot magontet och sen krypa tillbaka ner i sängen med en småtrött Nova. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0