Tisdag kväll

Lillan har sovit jättedåligt ikväll, så jag och Nicke flyttade över till sängen så vi kunde mysa lite med henne. Vi håller på att se en film på 4an, men den är inte så jättebra. Men det är ett bra tidsfördriv iallafall. Jag håller på att tvätta också, så det blir lite spring ner till tvättstugan i pauserna.

Bio idag med Amanda och Jossa, det var mysigt. Filmen var bra också, dom är ju så himla söta! Jag vill ha en egen ekorre från Alvin och gänget.

Nova har feber idag, så det blir nog en jobbig natt. Imorgon ska vi upp tidigt, vi har fullt upp hela dagen. På förmiddagen ska vi hem till Nickes lillebror som fyller år, sen ska Nicke på akuten för att ta spruta, han ska klippa sig, sen ska hela familjen på hockey. Matchen börjar kl 16, så det var en perfekt tid, då kan lillan följa med. Det blir hennes första match. På kvällen ska jag och Nicke bara mysa, sista kvällen innan han åker. Vi ska bada och bara rå om varandra. Men jag skulle behöva städa också, men vet inte när jag ska hinna det.

Nu ska jag krypa tillbaka ner i sängen, filmen börjar nu igen.



Jag vet inte hur vi ska klara av att vara utan dig när du är borta,
vi kommer sakna dig!

Glöm inte bort att jag älskar dig,
mest av allt i hela världen.

Du är mitt liv,
mitt allt,
min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0