Tisdag dag (igen)

Jag lyckades få i mig lite mat, och har även hunnit göra mig färdig. Lillan sover fortfarande, men borde vakna snart. Då ska vi bara göra oss färdiga och gå sen, men jag hoppas Nicke hinner höra av sig innan.

Innan han åkte köpte jag något kort på Pressbyrån, där man fick 1500 minuter att ringa för för 100 kr till Argentina. Men det gäller bara till en fast telefon. Nicke trodde inte att det skulel gå att ringa till hotellrummet, men det gjorde det tydligen. Så jag ska ringa dit såfort dom vaknar. Det blir så mycket billigare, 25 öre / minut, istället för 27 kr / minut som det kostar att ringa till och från hans mobil. Det blir inge kul när hans telefonräkning kommer nästa månad kan jag lova! Men det är det nästan värt, jag skulle inte klara av att inte få prata med honom, även om det bara är korta stunder.

Idag är magen värre, har en jäkla värk. Det var nästan helt borta igår, men nu har den kommit tillbaka och ökat. Men det är bara att härda ut, det går ju inte att göra något åt det.




Såhär får lillan snällt sitta medans jag duschar.
När hon var pytteliten la jag henne bara på skötbordet, och hon somnade alltid där.
Men när hon blev lite större och kunde vända på sig fick vi byta till babysittern. Och nu är hon ju alldelens för stor för den, så då ställer jag bara in matstolen vid badrumsdörren. Och det går alltid så bra, vi sjunger sånger och pratar. Eller, jag sjunger och pratar, hon skrattar och klappar händerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0