Tisdag dag

Idag ville Nova vakna kl 8. Så det blev ännu en dag med lite sovmorgon.

Det här blir nog en lugn dag. Jag ska till sjukgymnasten kl 15, och runt 16 kommer Jossan hit på middag. Vad vi ska göra ikväll vet jag inte, antingen bara vara hemma, eller så åker vi på hockey. Vi får se =)

Nu ska jag gå och fixa frukost till mig och Nova, och efter det blir det nog en promenad. Då kan förhopnningsvis lillan somna i vagnen, om hon nu vill. Hon har börjat vägra somna där ibland, hon bara sätter sig upp igen. Så vi får se hur det kommer gå. Annars får jag ta och lägga henne när vi kommer hem.


Kommentarer
Postat av: johanna

tack du! :)

hihi, du också :)



ses snart!:D

2010-01-19 @ 18:12:52
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0