Söndag morgon

Jag vann designen, jag är så glad! Nu ska jag bara skicka över 2 bilder till henne, så ska hon fixa det. Känns skönt att få en ny, en snygg design! Jag hatar verkligen min, den är mörk och tråkig. Headern ser förjäklig ut, gjord en natt i paint. Så ja, jag är glad!

Jag har varit riktigt trött nu i några dagar, det har verkligen varit kämpigt att kliva upp med Nova på morgonarna. Tur att jag har Nicke hemma så han kan ta nån morgon också. Han har varit ledig sen i torsdags, ch blir hemma ända tills han åker. Är lite avis, han far ju iväg till Argentina på torsdag och bir borta en vecka. Hur jag och Nova ska klara oss vet jag inte riktigt. Tur att jag har underbara vänenr som ställer upp med sällskap! Elin sover här på torsdag, sen ska jag ha fest här på fredag. Då stannar nog några över, jag har ju plats. Carro lär ju stanna hela veckan, jag bor ju nästan precis bredvid hennes skola så.

Nyår var bra, vi åt gomiddag och tog det bara lugnt. Vi hade ju småttingarna, så vi for ingenstans. Sixten var som vanligt supermysig, jag blev nästan lite sugen på en till liten! Men det får nog vänta ett litet tag.

Annars hawr det inte hänt så mycket under helgen, vi har bara vari hemma och myst hela familjen. Utom igår, vi for till Bengt och Sofia några timamr på fika. Och jag lovar, det fanns av det så det räckte! 17 (!) olika sorters fika hade dom dukat fram, jag blev nästan mätt bara att titta på det. Men det var gott, och trevligt sällskap! =)

Idag har vi inga stora planer, funderar på att åka och träna. Och idag ska vi även ut en stund, vi har fått en babypulka av pappa, den måste invigas. Hoppas att det blir fint väder idag!

Nu ska jag gå och lägga lillan igen, tror att hon vill sova. Så det blir att krypa ner i sängen igen till Nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0