Söndag morgon

Igår gick det superbra att få lillan att somna själv. Hon fick välling i min famn, sen la jag över henne direkt i spjälsängen. Hon var ledsen kanske 10 minuter, sen blev hon lugn. Det tog inte lång tid innan hon somnade, och sov ända fram till 03. Då fick hon hoppa upp till oss och mysa lite.

Hon behövde heller inte hålla handen som hon ville i förrgår. Så framstegen kom fortare än jag trodde! Men det är väl inte så konstigt, jag har ju världens bästa dotter! <3

Nu är Nicke iväg och ska hjälpa sin faster att flytta, och jag ska strax äta frukost. Jag fick en liten sovmorgon av Nicke, det var skönt. Men hade helt velat sova längre!

Idag vet jag inte vad som händer, förutom att jag ska iväg och träna ikväll. Det pappar jag, för det är verkligen hur skönt som helst!
Igår när jag låg i sängen och såg på Robinson blev jag så sjukt godissugen. Men jag gjorde 100 situps istället, det var bättre!

Nu ska jag pussa lite på lillan, hon är extra söt idag tror jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0