Söndag morgon

Lillan tog sovmorgon fram till 8.30 idag, riktigt skönt! Och endå har hon bara vaknat en snabbis inatt för lite välling.

Idag har vi inga speciella planer här hemma, förutom att vi båda ska iväg och träna. Nicke åker nån gång under dagen, och jag som vanligt kl 18. Jag har bestämt att söndag, tisdag och torsdag är det träningsdagar. Dock så kan jag inte nu på tisdag, har ju akunpunktur då. Så jag måste bestämma en annan dag, Kanske onsdag-torsdag? Det blir nog bra=)

Nicke ligger fortfarande och sover, det har han förtjänat. Det har inte blivit många timmars sömn för han under dom senaste dygnen. Inte med tanke på att han har rest, och då inräktnat alla väntetider, i nästan precis 2 dygn innan han kom hem.

Jag tror att jag snart ska gå och duka fram frukost, och sen låta Nova väcka upp sin pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0