Söndag dag

Nu är lägenheten snart färdigstädad och sängen är renbäddad. Bäddade med våra nya påslakan, och det blev riktigt bra faktiskt. Men vi måste verkligen köpa nytt till vårt dubbeltäcke, för vårt gamla gick sönder. Det är inte alls lika mysig nu när vi inte ligger under samma täcke. Och med tanke på att vi har lillan emellan oss varje natt, så behövs det för att vi ska få lite närhet iallafall.

Igår flyttade jag över henne till sin säng innan jag somnade, men hon vaknade efter drygt en timme och ville komma tillbaka till oss. Jag tänkte ge henne välling i spjälsängen och försöka få henne att somna om där, men jag var alldelens för trött. Men vi får kämpa på och börja smått, om ett tag kanske hon lär sig att det där är hennes säng, och vill somna där.

Nu ska jag lägga mig bredvid lillan en stund igen och mysa lite. Hon ligger och sover så sött och jag är på kramhumör! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0