Söndag dag

Jag råkade somna när jag låg med lillan, så vi har precis vaknat. Jag sov kanske 20 min, men hon sov i hela 1½ timme! Har märkt att hon bara gör det om någon ligger med henne, annars brukar hon vakna efter 30-40 minuter.

Nicke fick lång sovmorgon idag, väckte inte honom förrän 10.30. Så jag hann både duscha och sminka mig tidigt. Han är iväg nu en sväng, men borde snart vara tillbaka. Då ska vi åka och handla lite. Det behövs, allt är nästan slut, jag har varit lite lat på handlingen under veckan.

Just nu sitter Nova och klappar Prosit, katten. Hon är så säll och söt, mitt lilla hjärta.

Nicke ringde precis, och han är påväg. Han skulle bara hämta upp oss, och då ska vi åka förbi hans mamma en stund. Så nu måste vi göras oss färdiga. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0