Onsdag kväll

Det blev bara en kortis på hockeyn. Efter första perioden åkte vi hem, Nova blev rastlös av att bara sitta stilla i knät. Men hon höll sig över en halvtimme iallafall, det var bra gjort!

Jag hade tänkt hinna städa idag, men det har jag inte gjort. Eller, städa köket under tiden Nova sov på eftermiddagen, så nu är det bara resten av lägenheten kvar. Men det går fort, nästan bara Novas leksaker + dammsugning, och det gör jag imorgon.

Imorgon åker Nicke med flyget som går 6.40, så pappa skulle hämta upp honom vid 5.30. Så det blir att vakna tidigt, självklart måste jag få säga och pussa hejdå. Nova lär vakna då också, men det är inga problem. Hon måste få säga hejdå också, vi kan ju alltid somna om när han åkt.

Klockan halv elva ska jag följa med och titta på Carros rättegång, hon behöver stöd. Så Elin kommer hit innan jag åker, hon ska passa Nova under tiden. Elin sover hos mig då imorgon kväll, så hon stannar hela dagen. Vi ska åka och handla middagen vi ska äta på fredag och så. vi blir 7 tjejer som ska äta och roa oss, sen på kvällen blir det fest. Jag är både taggad, och inte egentligen. Men det kommer nog på fredag =)

Nu ska jag lägga mig i sängen tillsammans med Nicke och Nova, lillan ska sova nu. Sen ikväll blir det bad och mys med älsklingen. Måste ju passa på innan han åker.

Nyår 07

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0