Onsdag dag

Den här dagen har varit väldigt slö. Vi vaknade runt 8, men låg kvar i sängen och myste en stund. Nova är så go på morgonen! Vi har även hunnit sova en timme på förmiddagen båda två. Det var inte tänkt att jag skulle somna, men jag råkade göra det. Nu har jag precis duschat och sminkat mig. Rätt onödigt egentligen, eftersom allt jag ska gära idag är att fara och träna ikväll. Men men, det är det enda sättet för mig att känna mig pigg.

Vi har inte hunnit äta lunch heller eftersom vi sov så konstig tid idag. Men det ska vi göra nu hade jag tänkt. Lillan sitter nu och drar ut alla kläder ur tvättkorgarna och lägger det på golvet. Så jag har en del att plocka upp sen. Men så länge hon har roligt gör det ingenting.

Igår kväll åkte jag, Nicke och Jossan på hockey. Det blev 8-2, så vi vann rätt överlägset. Det var kul att få umgås lite med Jossan också, det händer alldelens för sällan. =)

Ikväll ska jag iväg och träna, och jag tror att Amanda skulle komma hit sen och sova här. Måste ringa pappa och kolla.

Nu - Burkmat till tillan och köttbullssallad till mig =)



Världens absolut finaste tjej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0