Måndag dag

Nu har jag, Carro och Nova varit ute på promenad i över 3 timmar. Vi gick först till Statiol och hälsade på Robban, sen vidare till Preem för att posta ett traderapaket. Dyrt blev det!
Sen gick vi till stan där vi handlade lite och och träffade Elin.

Ikväll blir det bara lungt, lillan ska bada och sen ska vi bara mysa. När hon har somnat ska jag och Carro se på film och äta gott. Vi har varit och handlat dip, korv, ost, morötter och färsk ananas. Mumma!

Nu ska lillan få mat, och jag och Carro ska väl börja med våran också. Jag är lite små hungrig.



Mina fina tjejer! <3<3

Kommentarer
Postat av: sandraa

söta =)

gud va fin du har gjort bloggen =)

2010-01-14 @ 14:11:58
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0