Måndag dag

Inatt sov Carro här, och ska nog göra det hela veckan. Idag ska vi ta en långpromenad när hon slutar kl 13, vi ska gå till bvc och väga lillan, och sen gå och posta ett paket. Tur att det är så fint väder ute, då kan lillan åka i pulkan.

Helgen blev inte alls som jag tänkt mig. Jag hade ju fest här i fredags, och det började med tjejmiddag. Det var mysigt, vi åt och sen körde vi ölspelet. När dom andra kom vid sju var dom flesta redan lite småonyktra. Men vi hade kul hela kvällen, vi dansade och så.

Runt halv två tror jag, fick jag så sjukt ont i magen. Jag kunde inte röra mig, jag bara låg i sängen och skrek. Robban ringde ambulansen som kom, och Carro följde med mig till sjukan. Väl på akuten fick jag en massa smärtstillande genom en spruta i armen, och fick sen träffa läkarna. Jag var tvungen att göra en gynundersökning, och dom gjorde även ultraljud på livmodern och äggstockarna bla. Dom trodde att jag haft en cysta på äggstockarna som brustit, och dom ville att jag skulle stanna över natten. Så jag och Carro fick ett rum på bb, och där fick jag ännu mer tabletter. Jag lyckades tillslut somna, eller jag däckade väl rättare sagt. Jag var helt borta pga alkoholen och all medicin.

Vi fick åka hem vid 13, tror jag och då hämtade Malin oss. Jag sov där i lördagsnatt.

Nu mår jag nästan helt bra, det känns bara som mensvärk jag har nu. Dom sa att det skulle gå över av sig självt, så det är bara att härda.

Nu måste jag kika vad Nova gör, det blev alldelens för tyst här ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0