Måndag dag

Nu har Nicke precis åkt iväg för att lämna hunden hos frisören. Han ska bli kort igen, han är så mycket sötare då!
Carro och Nickes mamma var förbi en snabbis också, så dom fick mysa lite med Nova.

Idag blir det nog bara lugnt, får se om jag åker iväg och tränar med Elin ikväll. Men det är inte säkert, det skulle bli så sent. Hon kunde inte förrän vid åtta, och då är jag inte hemma förrän vid tio. Men vi får se =)

Imorgon ska nog jag och Amanda på bio, vi ska se Alvin och gänget 2. Det ska bli mysigt. Kanske följer Jossan med också.

Nu ska jag torka upp efter Nova, hon hittade vällingflaskan från imorse, och lyckades skruva upp nappen och hälla ut vällingen på golvet. Hur hon gjorde det vet jag inte, men hon lyckas tydligen med allt. Min lilla skrutt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0