Lördag morgon

Läggningsförsöket blev kanske inte lika lyckat som jag först trodde. Hon låg vaken från 21-01 i sin säng.  Hon småslumrade tillochfrån, men annars låg hon bara tyst och snällt där och tittade på mig. Runt ett tog jag faktiskt upp henne till oss, inte för att hon var ledsen, utan för att jag tyckte så synd om henne. Hon hade nästan inte sovit någonting alls. Men jag tycker inte att det gör något, det gick så bra under kvällen iallafall. Får ta nya tag ikväll igen =)

Jag är förvånad att hon inte ställde sig upp en enda gång. Hon är duktig min lilla sessa! <3

Idag blir det nog bara lugnt, eller, vi har inga planer än så länge. Åker nog ut nånstans iallafall, vi får se.

Noba tog sovmorgon till 8.20, det var skönt! Nu sitter hon på golvet framför leklådan och leker så snällt, och Nicke ligger fortfarande och sover. Det är hans tur med sovmorgon idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0