Lördag kväll

Nu har vi nästan precis kommit hem, vi har varit ute och åkt skridskor med pappa, Amanda och några till. Nova satt snällt i pulkan medans Nicke sladdade runt med henne på isen. Jag lånadde ett apr skridskor av Anna, men det var tjejskridskor, sådana där med livsfarliga taggar.  Jag hann dock inte åka så länge innan Nova började frysa, så då var det bara att promenera tillbaka in till Anna. Kan lova att mina tår tackade mig, dom blev genomfrusna på en gång.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Och mysa en massa såklart! Jag och Nicke ska nog bara sätta på en film och kramas lite i soffan sen när Nova har somnat. Det känns riktigt skönt att han är hemma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0