Lördag dag

Idag kom Nicke hem. Pappa ringde och väckte mig och Nova 6.10, och sa att han stod utanför oss. Vi hade försovit oss, för vi skulle med och hämta Nicke på tågstationen. Så det blev ett snabbyte av blöja och sen sätta lillan i stolen. Vällingen fick hon äta i bilen.

När vi kom till tåget såg vi att dom var försenade till kl 8.00, så det var bara att åka hem. Pappa bjöd på frukost hemma hos dom, och sen tog vi det bara lugnt. Väckte upp Amanda också, så hon fick följa med när vi åkte till Nicke. Vi var där igen vid 8, men dom kom inte förrän kl 8.40. Dryg väntan, vi kunde ju ha sovit 2 timmar till. Men men, nu är Nicke hemma igen och det känns skönt!

Han har haft det bara bra, så han är helnöjd. Har fått en massa nya vänner, inte bara från Sverige utan även från Norge och Danmark. Tydligen ska dom ha nån återträff i slutet av mars nere i Stockholm.

Och inte fick jag nån present av snålnicke heller. =) Eller jo, 2 limpor cigg. Han hade inte hittat något att köpa. Men jag är nöjd bara att han kom hem utan skador.

Nu ska jag ta hand om en grinig Nova medans pappan ligegr i badet. Ska nog stoppa ner lillan där med honom om en stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0