Fredag kväll (igen)

Nu har Carro åkt hem, och jag försöker få mig själv att göra något vettigt. Som tex en dusch. Men lik förbannat fastnar jag framför facebook, och kan inte slita mig därifrån.

Nicke sitter iaf på tåget, så nu är det bara 9½ timmar kvar tills vi ses igen. Hur jag ska klara natten själv vet jag inte, nu när jag inte har Carro här. Fast det ska bli skönt, får passa på att njuta av sista ensamtiden. För jag har inte varit ensam någonting i veckan. Carro har sovit här hela tiden, och hon har varit underbar! Har fått så mycket hjälp med Nova!

Haha, hon klagade lite på att jag städar så mycket, men det behövs. Lillan drar fram så otroligt mycket, så det behövs en storstädning nästan varje dag. Plus att det är det enda jag "måste" göra varje dag, och på nåt konstigt sätt ser jag fram emot det. Jag gillar att städa. Speciellt när jag är ensam.'

Näe, nu måste jag gå härifrån. En rök, och sen en dusch. Men det blir att ha dörren öppen och öronen på helspänd, Nova har fått för sig att vakna till flera gånger under kvällarna. Det började när Carro kom, så det är hennes fel! ;D



Bara för att min prins är finast! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0