Fredag kväll

Nu ligegr jag i sängen bredvid Nova och kollar på tv. Ska snart sätta på filmen jag har hyrt, I love you man.
Har ingen aning om den ska vara bra, får hålla tummarna. Funderar på om jag först ska lägga mig ett bad, det skulle vara skönt!

Imorgon kommer Elin hit och umgås med mig och Nova. Vi ska baka 4 smörgåstårtor som Nickes pappa beställt. Så vi lär ha fullt upp hela dagen.

Nej, nu ska jag röka och sen lyfta över Nova till hennes säng. Jag var alldelens för snäll och lät henne somna bredvid mig i min säng ikväll. Men hon har feber och har inte alls varit på humör ikväll. Hon har verkligen varit mamma- och mysasjuk.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tyckte om den där filmen, den var som mysig på sitt sätt! :D Det låter som att du haft en mysig kväll! :D

2010-01-29 @ 23:29:43
URL: http://honeybum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0