Fredag kväll

Då blev precis jag och Nova ensamma nudå. Nicke for iväg på hockey så det blir tjejmys här för hela slanten! Eller mys vettetusan, det lär bli en massa bråk från Novas sida. Ikväll börjar nämligen operation sova-i-egen-säng för Nova. Det lär ta ett par timmar, men det är bara att härda ut. Nu är det dags för henne att lära sig! Så det blir väl välling i stora sängen vid 19.00, och sen får hon ligga i sin säng. Jag har dragit fram spjälsängen så den står precis bredvid min sida av sängen, så där ska jag ligga och hålla henne sällskap. Förra gången vi provade att få henne att somna där, gav jag upp efter 2 timmar. Men nu tänker jag inte ge upp!

Nova har nyss badat och kryper nu omkring i pyjamas. Idag har jag varit på akunpunktur också, och fick även 2 nya tider till nästa vecka. Hoppas, hoppas, hoppas att huvudvärken kommer försvinna, det här är mitt sista hopp!

Nu ska jag busa lite med Nova. Tror jag ska jaga henne lite, det älskar hon!



På den här bilden är hon så sjukt lik Jossan från när hon var liten!
Och fortsätter hon vara det så är det helt okej,
för min lillasyster är snyggast!

Kommentarer
Postat av: josefinen aka ko aka bäst

det värsta var nog att det var likt ;o

och jag är snyggast jepjep

2010-01-27 @ 16:05:59
URL: http://koen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0