Fredag dag

Nu är jag less. Allt bara krånglar.

För det första så har vi inte haft något varmvatten sen igår. Och det är väl ingen världskris, men sjukt drygt. Var tvungen att värma vatten i mickron och vettenkokaren när jag skulle tvätta håret. Och inte kunde jag duscha igår heller efter träningen, myspys!

Har suttit en stund och försökt boka tågbiljett hem från Stockholm ikväll till Nicke. Men det funkar inte. Tydligen måsta man, om man har seb-banken, aktivera sitt kort nere på banken för att kunan betala via internet. Så jag har ringt runt till typ alla jag känner innan jag hitatde nån som kunde betala biljetten. Men det blev sjukt krångligt, får se på en stund om det funkar. Annars ger jag upp, då får han snällt stanna i stockholm. Nej, jag skojar bara, jag saknar ju Nicke!

Nu ligger Carro och försöker sova Nova, hon är riktigt trött. Jag ska bara fixa biljetten, sen gå och värma mer vatten så jag kan diska. Krångel!



Jag har världens sötaste dotter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0