99 saker du kanske inte visste om mig

99 saker du kanske inte visste om mig.


1. Fullständigt namn? Frida Maria Elisabeth Sundström Thysell

2. Exakt ålder? 19år, 5månader och 4dagar.

3. Vart bor du? Väst på Stan, Umeå.

4. Bor tillsammans med? Sambo Nicke och älskade lilla Nova

5. Husdjur? Hunden Gizmo och katten Prosit.

6. Färg på ditt hus? Ett grönt trähus.

7. När är du född? 14 augusti 1990.

8. Klass? Ingen just nu.

9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten förra året, men är dock inte färdig. Och vet inte när jag blir det heller.

10. Något jobb? Nej.

11. När ska du sova ikväll? Ingen aning, det blir nog att jag lägger mig tidigt men somnar sent. Som vanligt.

13. Duschat idag? Nej, hade tänkt gå och göra det efter det här.

14. Kramat någon idag? Ja, Nova <3

15. Pussat någon idag? Ja, Nova. Och Nicke i morse innan han åkte till jobbet, tror jag iallafall.

16. Vad har du ätit? Fil med flingor och kiwi.

17. Dagens klädsel? Just nu har jag bara morgonrock på mig. Men senare blir det väl jeans, nåt lille och en kofta.

18. Dagens smink? Ingenting nu. Men det kommer sen =)

19. Dagens sötnos? Sötast är väl alltid Nova?! z3

20. Dagens roligaste? När Nova leker för sig själv. Hon ser så koncentrerad ut.

21. Har du många vänner? Haha, jag vet inte :P

22. Hur många har du kysst? För många...

23. Vem kramade du senast? Nova.

24. Hur många har du haft sex med? Haha, inget jag tänker ta här.

25. Hur många har varit otrogna med dig? Förhoppningsvis ingen.

27. Har du pojk-/flickvän? Ja, Nicke! <3

28. Vem pratade du med i telefon senast? Nicke.

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Nicke. " Godmorgon älskling. Sovit gott ? <3 "

FAVORIT:

31. Film? Oj svårt. Men om jag bara ska skriva en så skriver jag Twilight.

32. Låt? Oj, ingen aning alls!

33. Mat? Tacos. Eller vad som helst som har mycket grönsaker. Som tex kycklingsallad, det gillas!

34. Dryck? Coca-cola

37. Stad? Haha, inte Umeå iallafall.

38. Land? Jag vet inte.

39. Ämne i skolan? Jag måste nästan skriva Svenska.

40. År? 2009. Så mycket hände det året! <3

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Nova. Undrade vart hon tagit vägen, och hon satt under matbordet och åt smörgåsrån.

42. Personen du kysste? Nicke!

43. Gången du spydde? Förra helgen när jag kom hem från övernattning på sjukan.

44. Gången du grät? Förra helgen.

45. Pizzan du åt? Delade en kyckling-currypizza med Elin förra veckan.

46. Gången du var i göteborg? Sommaren 07 tror jag att det var. Med Nicke!

47. Gången du var i stockholm? Det måste ha varit sommaren 06. Med mamma, Nadja och Elin.

48. Gången du var full? Förra helgen.

49. Gången du var hög? Aldrig hänt.

50. Personen som såg dig gråta? Det var Carro, hon följde med mig till sjukhuset och stannade hela natten.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? Svart.

52. Hund eller katt? Katt.

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Både och. Men jag föredrar att mysa med Nova!<3

54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel.

55. Singel eller upptagen? Upptagen.

57. Msn, Apberget eller Facebook? Helt klart facebook.

58. Ragga eller bli uppraggad? Ragga.

59. Top Model eller Project Runaway? Project Runaway.

60. Svart hår eller blont? Jag säger mörktbrunt =)

61. Blåa ögon eller bruna? Knallblåa ögon, det är så vackert! (Novas ögonfärg :P)

62. Choklad eller lakrits? Choklad.

63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.

65. Coca cola eller fanta? Coca cola.

66. Pizza eller kebab? Pizza.

67. Randigt eller prickigt? Randigt.

68. Älska eller älskas? En blandning av båda.

69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? Få se. Nova, Nicke, mina vänner, min familj. Så ett ganska stort antal.

71. Personer du hatar? Ett par stycken.

72. Personer som sagt jag älskar dig? Många säger det, men hur många som menat det vet jag inte.

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Ett par stycken.

74. Glassar du ätit på en dag? Många :)

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Troligen ingen.

76. Gånger du haft minnesluckor? Några gånger, och det är lika obehagligt varje gång!

77. Piercingar har du? En i näsan.

78. Personer du saknar just nu? Jag vet faktiskt inte.

79. Gånger ditt hjärta brustit? För många.


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Nicke såklart.

81. Ska du träffa imorgon? Nicke, Nova, sjukgymnasten, Jossan som ska äta middag här. Sen vet jag inte.

82. Sjöng du senast för? Nova. Sjunger för henne varje kväll.

83. Hade du senast en msnkonversation med? Carrp ;D

84. Spelade du tv-spel med senast? Nicke.

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Nicke.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, det kan jag ju inte skriva här.

87. Förtjänar att dö? Ingen, egentligen.

89. Vill du sova brevid inatt? Nova och Nicke.

VAD:

90. Gör dig glad? Så fort jag ser Nova.

91. Gör dig ledsen? När Nova är ledsen.

92. Vad vill du helst göra nu? Lägga mig i ett varmt bad så kanske magontet försvinner.

93. Önskar du att du slapp göra? Städa.

94. Vill du ha nu? En massa pengar.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En resa.

96. Längtar du till? Till sommaren.

97. Tycker du om dina betyg? Dom ämen jag gjort färdigt från gymnasiet har bra betyg. Men dock finns det några ofärdiga.

98. Ångrar du i ditt liv? Oj, mycket.

99. Är det bästa som har hänt dig? Nova, helt klart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0