Fredag kväll

Nu sitter jag hos Elin, vi har haft det supermysigt ikväll! Har sett film och ätit grönsaker och dip. Vi har även hunnit med flera timmar av tjejsnack, underbart!

Robban skulle skjutsa hem mig när han slutar om drygt en timme, det blir kanon! Då ska jag ut en snabbis med vovven och sen lägga mig. Om datan är på ska jag nog nörda framför facebook en stund också, vi får se.

Imorgon kommer Amanda till oss vid 9 och ska vara med oss under dagen. Hade planerat att åka till Leos Lekland, men det går ju inte nu när Nova är sjuk. Men vi ska nog lyckas hitta på nåt annat kul istället.

Nu ska jag vara social med Elin som står och diskar =)




Baby! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0