Torsdag morgon

Lillan sov mellan 19-08.15 inatt, och då fick jag ändå väcka upp henne. Nicke kom kl 09 och hämtade henne, han ville träffa henne lite innan jul, och det förstår jag absolut. Han kommer och lämnar henne antingen efter lunch, eller efter att hon sovit (så typ vid två-tre)

Jag ska iallafall packa allt det sista nu, sen duscha och göra allt färdigt. Benny kommer och hämtar oss vid två, så då ska allt vara färdigt. Vi kommer att spendera kvällen och julafton där tillsammans med alla syskon och mamma. Det här kommer bli den bästa julen på flera år! Längtar så tills tomten (läs; utklädd Jossan) kommer och Nova får träffa honom, när hon öppnar alla miljoner klappar och allt mys! Kommer bli underbart!!!

På lördag åker jag och Nova till pappa och Malin för att fira jul där, och förmodligen sover vi över också. Syskonen kommer kommit dit då också, så vi får en massa dagar på oss att umgås!

Jag packade alla julklappar igårkväll, och det blev 2 stooora flyttkartonger fulla, plus några superstora klappar som inte rymdes.. Så nu är det bara kläder kvar att packa, resten fixade jag igår!



Älskade, älskade du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0