Torsdag kväll

Som vanligt är jag inte trött, trots att klockan är hyffsat sent och jag knappt sovit något alls inatt. Men det är inte ovanligt för mig, har inte sovit en hel ordentlig natt på snart 4 veckor. Den senaste veckan har varit värst, har inte kunnat somna förrän fram emot 5-6 på morgonen, och ändå vaknat tidigt. Vet inte vad som är fel, men nu börjar jag bli less. Reservenergin jag kört på så länge håller på att ta slut tror jag, hela jag är slut. Allt jag vill är att sova, men det går inte.

Istället stressar jag upp mig som en tok för ingenting, och kan inte alls slappna av. Trots att jag inte har haft så mycket att göra, kan jag inte ta det lugnt. Att sitta hemma och bara försöka ta det lugnt gör mig stressad. Men jag får väl bara försöka vänta ut det och hoppas att den här perioden ska gå över snart.

Just nu saknar jag Nova huuur mycket som helst, veckorna hon är borta är riktigt jobbiga! Fick träffa henne en stund igår kväll, och det var underbart! Det värmer i hjärtat att se hur glad hon blev, och det verkar som att hon saknar mig. Nu är det "bara" 4 dagar kvar tills hon kommer hem, och jag hoppas att tiden ska gå fort.

Igår var jag på stan med finaste Carro, lika trevligt som vanligt! ♥ Jag köpte lite mer julklappar till Nadja, mamma, Benny och Nova. Hittade ett 7pack superfina trosor till lillis på HM, hon kommer vara underbart söt i dom! =) Köpte även en vit/svart Mimmi Pigg pyjamas till henne på Lindex.

Imorgon ska jag iväg och storhandla med mammsen, måste fylla på frysen lite. Sen på kvällen ska jag på födelsedagsparty med en massa massa folk, tror att det kommer bli kanonkul! Hoppas att jag är pigg nog att orka med hela kvällen, det blir nog utgång efteråt. Men vi ser väl hur länge jag orkar stanna. =)

Nu ska jag läsa lite bloggar och se vad som hänt för alla.



Bästaste vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0