Torsdag kväll

Usch, vad jag är less! Har storstädat hela förmiddagen, sen varit på bolaget och handlat inför middagen imorgon! Jag är sjukt hungrig, så borde kanske ordna fram lite middag. Ikväll kommer fina Carro hit för att umgås lite, vi ska spela bingolotto, sätta ihop min nya bokhylla och bara mysa!

Imorgon är det nyår, och jag är faktiskt ganska taggad. Vi är 6 st tjejer som ska börja med middag och förmodligen lite förfestspel. Sen runt 21 kommer boysen, och då drar vi nog vidare någonstans. Planerna är väl att fira tolvslaget nere på stan med alla man känner. Tror att det kan bli superkul!

Pratade förövrigt med min läkare igår, och vi kom fram till att jag ska vara sjukskriven på heltid i 2½ vecka till, sen efter det blir det förmodligen att börja restaurangutbildningen på 50 %. Han höjde dosen på mina sömntabletter från  en per kväll till tre. Så förhoppningsvis kommer dom att börja fungera nu, jag hoppas det!!!

Jag vet att jag lovat många av er att lägga upp bilder från jul, och dom kommer, jag lovar. Men inte ikväll ;P



Prinsessan,
mamma saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Momma

Momma saknar dig också skruttunge, hoppas du kommer o hälsar på nästa vecka:) Puss

2010-12-30 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0