Torsdag kväll

ÅRET 2010:

Hur har året 2010 varit för dig? Väldigt händelserikt, både bra och dåliga saker.
Bättre än förra året? Nja... Har haft betydligt roligare det här året dock, men på vissa plan var förra året bättre.
Har du träffat några nya vänner? Jajjemän, det har jag.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Att jag är en starkare person än vad jag trodde, ingenting är omöjligt!
Har du flyttat under år 2010? Ja, det har jag. Från centrala stan till Mariehem.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Många!
Har du druckit alkohol? Yes, kanske lite för mycket.
Har du rökt? Japp
Har du kysst en främling? Oja

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Från superkär till inget alls, sen kär igen och sen ingenting. Så väldigt upp och ner.
Har du varit kär? Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft sex någon gång under året? Oja
Har du haft ett hemligt förhållande? Japp

SORG&HÄMND:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Halvt

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja verkligen.
Har du skämt ut dig? Hahaha, oja
Har du ljugit för en vän? Ja, tyvärr
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? Nja..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Japp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Oja

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja, det har jag
Har du förlorat en vän? Ja, riktigt tråkigt. men tyvärr kunde jag inte göra nåt åt det. Inte mitt val.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Till o från, ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Kanske lite.
Har du ljugit för en bästa vän? Ja
Har du haft en relation med en vän? Kanske
Har du många killkompisar? Ja, killar är betydligt bättre än tjejer konstigt nog. Umgås mycket hellre med killar!

Kommentarer
Postat av: sara

Du har fått tillbaka kontakten med en riktigt jävla gammal vän ;) Även om jag inte syns så finns jag här :) Glöm inte det gumman!

2010-12-16 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0