Torsdag dag

Nu ska jag strax åka iväg till mamma, vi ska till Obs och handla lite, sen ska jag även äta middag där. Nova ska äta hos sin pappa och kommer inte hem förrän ikväll. Då blir det lite mys, sen bums i säng.

Inatt har jag bara fått drygt 2 timmars sömn, så jag är sjukt trött just nu! Vågar inte sätta mig i soffan i rädsla av att jag ska somna. Därför åker jag iväg så jag har något att göra. Måste komma ihåg att ringa läkaren sen också, vi har lite att prata om. Vad det är kan ni kanske få veta sen.

Imorse var det ännu en morgon då jag fick väcka Nova, hon har börjat sova länge på morgonen nu. Jag vaknade runt halv åtta, men lät henne sova tills kvart över. Då åt hon frukost, sen tog vi bobben till dagis. Idag ville hon dock gå efter halva vägen, och eftersom vi inte hade nån brådska fick hon lunka på i sin egen takt. Höll knappt på att få iväg henne från traktorn hon såg, hon ville inte sluta titta!






En av Novas favoritgrejer
- Att hjälpa till att göra maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0