Tisdag dag

Nu hade jag strax tänkt duscha och göra mig färdig, måste iväg lite sen. Ska först till vårdcentralen och hämta upp ett intyg som sen ska lämnas in nere på stan. Läkaren ringde igår och sjukskrev mig först och främst månaden ut, sen efter det får vi se. Han skulle ringa nån dag innan nyår och höra hur allt var och om tabletterna funkat något. Om inte, så blir jag nog sjukskriven längre. Jag hoppas verkligen att dom kommer fungera, nu är jag less!

Klockan 15 har jag även tid hos tandläkaren, här ska rotfyllas! Min tand är i princip helt död, så den måste fixas. Jag är så sinnessjukt nervös och rädd, tandläkarbesök är det absolut värsta jag vet! Jag grinar alltid som en tok, skakar och tandläkaren får alltid sitta och påminna mig om att andas. Så jag känner inte alls peppen, men kan verkligen inte skjuta upp det här längre!!

Förövrigt så saknar jag Nova till tusen!!! Varannan vecka är otroligt jobbig, det är hemskt att inte ha henne hemma! Men jag vet att hon har det bra med sin pappa, och det underlättar faktiskt lite. Men mest av allt skulle jag vilja ha henne hela tiden, jag fungerar inte utan henne! ♥



Mammas stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0