Söndag kväll

Nu längtar jag tills julen. Har slagit in julklappar ikväll, och märkte att jag kanske slagit på lite för stort. Har 41 st inslagna här hemma, några fler hos mamma, plus att jag har många kvar att köpa. Men det är det bästa som finns, jag älskar verkligen att köpa julklappar! Det är såååå mycket bättre än att få!




I fredags var jag och Nadja på förfest hemma hos lillAnna för att fira Binas födelsedag. Den var verkligen hellyckad, länge sen jag hade så otroligt roligt! Kul att träffa en massa folk jag inte umgås med längre, det gjorde hela kvällen! Efter ett par timmar med en massa fyllesnack, tequilarace, dans och tonvis med skratt åkte vi ner på olles. Där träffade jag ännu mer med kul folk! Lyckades även supa bort min telefon, men lyckades faktiskt få tillbaka den. Troligtvis hade jag glömt den i baren, eller så hade nån lämnat in den. Någon snodde även ena (!) av mina skor hos Anna, så jag fick gå på krogen med två olika. Som tur är så var dom så pass lika varandra att ingen märkte nån skillnad. Men ändå, känns riktigt surt eftersom dom var mina favoriter.

Mådde dock inte bra alls när jag kom hem på lördagförmiddag, fy fan vad jag var bakis. Så resten av dagen spenderades halvdöd i soffan. På kvällen följde jag med Nadja till akuten för att hon skulle kolla upp sitt ben hon gjorde illa på kvällen, och som tur är var den inte bruten! =)

Idag åkte jag till pappsen på middag, lika trevligt som alltid! Vi bestämde att dom skulle komam hit hela familjen på middag på onsdag, så får pappa hjälpa till med några tavor och Malin se hur lägenheten blev efter alla ändringar.

Imorgon ska jag städa lite, tvätta och åka iväg till gymmet. Måste även upp tidigt, har 5 samtal som måste ringas. Surt att typ alla ställen har telefontider under samma timme på morgonen, lär ju få stressa lite. Sen händer det bästa av allt, Nova kommer hem igen! jag kunde inte ha längtat mer än vad jag redan gör!!!





Nova och världens bästa morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0