Onsdag morgon

Jag skippade morgonträningen idag, får se om jag åker dit i eftermiddag innan jag ska hämta Nova. Eller så kör jag en vilodag, och tränar torsdag och fredag istället. Kan ju inte träna 5 dagar på raken, då lär min kropp dö.

Imorse var jag tvungen att väcka Nova 08.25, hon tog verkligen sovmorgon idag! Hon ville inte åka till dagis utan gömde sig i hörnet bakom soffan så jag inte skulle komma åt henne. Fick muta med att vi skulle ta bobben till dagis, då tog det inte många sekunder innan hon kom fram igen. Och hon var superduktig hela vägen dit, satt snällt och höll i sig samtigt som hon sjöng. Uppfattade bara orden "lillekatt" och "traktor". En bra blandning ;P

Igårkväll var Elin här, och Nova tyckte att det var superkul! Hon ville bara vara med Elin, leka och sitta i hennes knä. Hon fick vara uppe lite extra, så hon la sig inte förrän kl åtta, och då somnade hon snällt i hennes säng.

Själv var jag jättetrött (för typ första gången!) redan runt 23, så jag gick och la mig då. Men tröttheten försvann så fort jag la mig, och jag somnade inte förrän runt 03. Typiskt!

Nu ska jag faktiskt lägga mig och vila en halvtimme eller så, sen äta frukost och vika lite tvätt. Jag är halvt död, och eftersom jag får en massa folk som middagsgäster behöver jag lite mer energi.

Ringde precis och beställde hela dagiskortpaketet, längtar så tills jag får bilderna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0