Onsdag kväll

Hela jag håller på att svämma över av stolthet just nu! Ikväll kissade Nova på pottan för första gången, min stora tjej! Ännu en milstolpe i hennes liv avklarad, förstår inte hur hon kunnat växa upp så fort!

Ikväll har vi haft jättetrevligt, för pappa, Malin, Amanda och Marcus var här på middag. Det blev pannkakor till dom små, medans vi vuxna åt stark köttfärssoppa. Det var sjukt gott!

Lillan var helt överlycklig över besöket, men det är inte så konstigt då 2 av hennes absoluta favoritpersoner (morfar och Amanda) var här! Det busades och kramades till oändlighet. Lillan slocknade på 2 minuter när jag la henne strax efter åtta, helt utmattad. Hon sov ingenting alls på dagis, så jag trodde att hon skulle vilja sova tidigt, men inte det.

Nu ska jag ta tag i disken efter middagen, det hanns inte med tidigare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0