Onsdag kväll

Såklart råkade jag somna när jag la Nova, jag som har så mycket att göra ikväll! Jag måste packa en massa kläder, slå in några julklappar, packa/sortera dom, städa, tvätta, osv, osv. Så jag klev upp superstressad från sänge, och vart hamnar jag? såklart vid datan.

Har haft en superbra dag idag! Jossan sov hos mig inatt för att hon skulle vara barnvakt åt lillan idag. Hade ett möte nere på stan kl 10, sen gick jag och Elin på stan en sväng. Köpte en klänning till julafton åt mig själv, plus en svart, enkel skjorta. Vid 12 åkte vi till HM på Ersboda för att jag skulle byta ut bhn jag fick av Carri julklapp. Den fanns inte i större storlek, så jag bytte den till en helt annan. Sjukt snygg röd korsett, blev äckligt nöjd!! Fick lägga en hundring emellan, men det var det helt klart värt!!

Ska gå och försöka göra nån nytta nu, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0