Onsdag dag

Nu har jag nyss dischat och lagt en ordentlig sminkning. Har en sprängande huvudvärk som vanligt, så nu jäklar längtar jag tills jag åker till läkaren nästa gång för att starta upp utredningen igen.

Igår åkte jag och handlade lite med mamma, först obs, sen HM och KappAhl. Kom därifrån med massa julklappar åt lillan, bla ett par jeans, 2 t-shirtar, en rosa kofta, en grå kavaj och en suuuupersöt rosa käpphäst i form av en enhörning.

Idag får vi se hur det blir, förhoppningsvis åker jag iväg på lunchdejt snart, och sen blir det stan med Carro. Måste handla lite mer julklappar. Sen ska jag flörta in mig hos henne att hon följer med till Barnenes hus för att köpa en julklapp till Nova och sen till M-huset för att inhandla lite nya pyjamasar till henne.

Annars får jag fixa det på fredag, då ska jag och mamma åka och storhandla ute på Maxi och då blir det nog en sväng in i gallerian där.



Den finaste jag har! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0