Onsdag dag

IDag ska jag ta tag i att storstäda, det ska skuras och skrubbas tills hela lägenheten skiner! Ska upp med julgardiner i Novis rum, tvätta och sortera/rensa i klädkammaren.

Jag är fortfarande lite sliten efter natten, tog min första sömntablett igår. Tog den runt 22.00, så då skulle jag börja bli trött vid 23.30. Men jag kunde inte somna förrän vid 01.30 eller senare, vilket kändes drygt. Vaknade flera gånger under natten/morgonen, så inte sov jag så hårt som jag trodde. Ska ge den en chans iallafall på en månad, och se sen hur den funkar.

Väntar bara på biverkningarna, på bruksanvisningen i kartongen stod det vid ett flertal upprepade gånger att man kan bli väldigt nerstämd, ha mer ångest osv... Så jag håller alla mina tummar att det inte blir så för mig. Men blir det nu så att jag grinar för ingenting eller mår dåligt, så vet jag ju varför, vilket gör det lättare att bita ihop och köra vidare.



Mammas charmtroll!

Du är luften jag andas,
Du är allt jag någonsin behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0