Lördag natt/Söndag supertidig morgon (?)

Vi har haft en supertrevlig eftermiddag/kväll här hos pappa och Malin. Nova har busat runt med lillmoster och haft jättekul! Men när klockan var runt 18.30 fick Nova hög feber och blev helt slut. Hon låg i min famn i soffan i över en timme, orkade knappt röra sig. Men morfar fick henne tillslut att somna där runt 20.30. Då körde vi storpyssel här, det har gjorts halsband, armband, smällkarameller och prydnadssaker. Det var faktiskt kul!
Nova vaknade för 2 timmar sen (00.30) och är fortfarande vaken. Hon är mycket piggare nu, och febern verkar ha gått ner. Jag har lyckats få i henne en macka och lite vätska, det är ju huvudsaken. Vi ska snart pröva att lägga oss igen, jag behöver den lilla sömnen jag kan få. Men konstigt nog är jag inte trött alls.
Nu ska buset fortsätta, måste försöka trötta ut lillis. Tur att Jossan och Linnea nyss kommit hem så jag har bra sällskap iallafall.
Söta systrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0