Fredag dag (igen)

Nu har jag precis duschat, och Nadja står där inne nu. När hon är klar ska det noppas ögonbryn, sminkas och fixas. Måste även välja ut några kläder Nadja ska ha, det ansvaret fick jag på mig ;P

Mamma kom och hämtade mig runt 12 idag, och då åkte vi till Maxi för att handla. Så nu är kylen och frysen full med mat. Mamma hittade även en fin klänning som Nova ska ha på julafton. =)

Nyss kom det en kille och plingade på, och jag blev skiträdd att det var från radiotjänst. Men han kom från hyresrättsföreningen och ville att jag skulle gå med där. Så nu är jag 80kr fattigare varje månad ;P

Nu ska jag ut och röka och sen sätta igång riset tror jag. Gomiddag ikväll, sen drar vi iväg på party =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0