Fredag dag

GOTT NYTT ÅR, ALLA MINA FINA LÄSARE!

Nu börjar jag faktiskt bli hyffsat taggad på kvällen. Tror att det kan bli riktigt kul! Första nyår på 3 år som jag festar, så jag har faktiskt längtat lite. Förra året firade vi med några vänner hemma hos oss, det blev gomiddag och en film. Lillis var ju liten, så det blev väldigt lugnt. Året innan det var jag gravid, så då var vi hemma med pappas familj, riktigt trevligt. Firade in tolvslaget nere på stan, och sen sköt vi en massa raketer nere vid älven.

Ska försöka komma ihåg att ta en massa, massa kort ikväll, det brukar oftast glömmas! Men nu jäklar!

Ha så bra kväll allihopa, för det ska då jag ha! Slänger förmodligen in en snabb uppdatering senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0