Fredag dag

Ikväll kommer bli en kanonkväll! Fina Amanda ska komma hit och sova över, vi ska baka pepparkakor och bara mysa! Vi ska även sjunga våran låt, "Fredagsmys", den brukar alltid gå varm här hemma på fredagar. Hon är så fin, min syster!

Igår var en bra dag om spenderades med mamma. Vi gick runt lite i affärerna vid Obs, sen umgicks vi hemma hos henne. Jag var så roligt sällskap, råkade slockna i hennes fotölj och sov en stund. När jag vaknade av att telefonen ringde hade hon gjort färdigt maten och allt.

Nova kom hem runt 18.30, och det tog ett tag innan hon ville slita sig från sin pappa. Hon klämde fram lite tårar och såg väldigt ledsen ut. Sån är jobbigt, jag hatar att se henne ledsen! Men det gick över rätt fort efter att han gått igen, så då myste vi i badet en massa! Efter det var det läggdags för lilltjejen. Själv spenderade jag resten av kvällen med att snacka skit på msn, mycket trevligt!!

Nu ska jag äta nån frukost (lunch?) och sen duscha. Ska hämta hem Nova vid 15.00 på dagis, och innan det måste det inhandlas pepparkaksdeg och florsocker.



Älskade, älskade du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0