50 frågor

50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- Nova <3
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Låg i sängen och tittade på min fina Nova medans hon sov.
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- Satt på en stol i Novas rum och sjöng gonattvisor.
4. Vad hände dig 1997?
Jag var 7, så ingen aning!
6. Tre ord varför du sist spydde?
Lördag förmiddag - BAKIS!
7. Vilken färg är din hårborste?
Grön/vit
8. Vad köpte du sist?
Ciggaretter
9. Vad fick du senast i present?
Tror det var inflyttningspresenten av Elin & Robban
- En ny brödrost.
10. Vilken färg är din dörr?
Brun (trä?)
11. Var förvarar du dina pengar?
I spargrisen och i jackfickan.
12. Hur var vädret igår?
Mycket, mycket varmare än idag! Dock fortfarande kallt.
13. Vart kramades du sist?
I badkaret med Nova
14. Vad ser du fram emot?
Att få se Novas glädje på julafton!
15. Vad är 15?
För litet!
16. Vilken skostorlek har du?
37/38
17. Vill du klippa dig?
Oja!
18. Är du över 25?
Nej, men halvvägs till 40!!!
19. Pratar du mycket?
Oftast lite för mycket!
20. Kollar du på O.C.?
Nja, slökollade väl ibland förut nån gång.
21. Har ditt namn ett "x" i det?
Nope.
22. Känner du någon som heter Steve
Lägg till ett N på slutet så blir det Elin & Robbans vovve.
23. Hittar du på egna ord?
Haha, jajjemän. Det blir så mycket roligare då =)
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
Jag var inte förut, men alla erfarenheter har väl kanske gjort mig till det.
26. Vad har du för mobil?
En Sony Ericsson
27. Vem ringde du sist?
Elin.
28. Biter du på naglarna?
Usch, äckligt!
29. Har du lockigt hår?
Ja, små självlockar, men när jag bara handdukstorkar det blir det riktigt lockigt.
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Ingen aning.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Det tänker jag inte skriva ut här.
32. Hur många gånger har du svurit idag?
Oj, lite för många om vanligt.
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
"Mamma älskar Nova"
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Började se den, men la av då allt spårade!
35. Ska du jobba imorgon?
Nej.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Nova!
37. Vad borde du göra nu?
Diska och vika tvätt. Men funderar på ett långbad istället.
38. Har du något smeknamn?
Elle
39. Sover du mycket?
Onej, några få timar om dygnet bara.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Ska jag vara ärligt vet jag inte.
41. Vad ska du göra på lördag?
Då ska jag och lillan vara med Anna och lille Benjamin,
sen ska vi sova hos pappa så Nova får lite morfarmys och jag ska hänga med Malin.
42. När var du ute sist?
När jag gick hem från bussen från mamma.
43. Har du gråtit idag?
Helt ärligt så nej, men jag brukar inte ha långt till tårarna.
Speciellt inte nu när hela jag är kaos.
44. Är du en glad person?
När jag är med folk, så absolut.
45. Har du roligt nu?
Sjuk tråkigt faktiskt.
46. Vad äter du helst?
Nattöppets salladsbuffé!
47. Vem var du med sist?
Mamma, och Elin en snabbis.
48. Vad heter din mamma?
Yvonne
49. Vad är hela ditt namn?

Frida Maria Elisabeth "Elle" Sundström Thysell
50. Tycker du om någon just nu?
Jaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0