Torsdag kväll

Åh, jag blev precis ruskigt sugen på att ta en långpromenad! Men det går ju inte, Novis ligger ju och sover. Får göra det imorgon istället, måste ändå ner till stan för att lämna in en massa papper. Ska ringa Carro och höra om vi ska ses en stund imorrn, är ju utan lillan mellan 9-14 då hon är på dagis.

Idag på stan köpte jag en ny rosa mössa till lillan, samt ett 3pack fingervantar som hon kan ha på dagis. Nu är ju hösten här, och det märks! Ingen värme alls ute. Vad hände egentligen med sommaren? Jag hann inte med riktigt.

Undra vad man ska hitta på ihelgen då. Hoppas att Anniie hinner bli frisk så vi kan ses, jag saknar henne och Tindra lite redan. Skulle kanske vara med Elin på söndag, det blir mys!!

Nu ska jag ut och röka, bara 3 dagar kvar tills jag slutar!!! Känner inte peppen alls, men det kommer helt klart vara värt det. Ska spara pengarna och åka på partyresa nästa sommar med mina flickor! ♥

Måste också tacka min underbara pappa som bytte ut mitt golv ikväll, du är guld värd!! Du ställer alltid upp, jag älskar dig! ♥♥



Älskade, älskade prinsessa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0