Torsdag kväll (igen)

Har suttit nu ett tag och pratat med min ängel Erica på msn. Det finns inte ord som kan beskriva saknaden jag känner efter henne! Hon var min bästa vän, vi delade allt. Hon är den person som jag verkligen kunde prata med, hon förstod allt. Det vi delade kan inte kallas vänskap, för det var så mycket mer än så. Hon är min änglasyster, och jag kommer alltid, alltid att ha en stor plats i mitt hjärta med hennes namn på.

Tyvärr flyttade hon, och sakta började vi tappa kontakten. Men trots det har hon alltid funnits där, oftast bara i mina tankar och i mitt hjärta. Nu bor hon i Norrland igen, och ska komma hit och hälsa på så fort jag kommit iordning i min nya lägenhet. Och jag längtar enormt! Jag hoppas bara att allt kommer finnas kvar mellan oss, trots att vi kanske blivit för olika. Men hur som helst så kommer hon alltid vara en av mina bästa vänner!

Erica Blomberg, jag älskar dig!
Tack för att du funnits där,
tack för att du alltid ställde upp!



Kommentarer
Postat av: erica

många saker blev aldrig sagda men ändå så förstod vi varandra. Du har en speciell plats i mitt hjärta. Du var den som inte dömde utan lät mig gråta när ångesten grep tag i mig. Du var då ett tyst stöd. Du har betytt mer än du kan ana min älskade ängel. Tack för allt du gjort. Du kommer alltid vara den den vackraste ängeln för mig. <3

2010-08-25 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0