Tisdag morgon

Imorse blev jag väckt av att telefonen ringde 07.50, och jag kunde inte somna om. Det var killen som bor i min nya lägenhet som ringde och berättade att besiktning av lägenheten blir på fredag kl 11. Då ska jag dit, måste klaga över hur tapeterna i hallen såg ut. Och går den igenom besiktningen får jag flytta in då efter, alltså på fredag! Kanon!!

Nu ska jag äta frukost, sen packa i lillans rum. Kvällens planer blev ändrade, så istället ska jag till mamma på middag. Och efter det ska vi åka och kika på lite nya gardiner. Sen tror jag att Carro kommer hit och sover ikväll, det blir kanon!

Att sluta röka går faktiskt helt okej. Visserligen är jag riktigt röksugen, men jag överlever faktiskt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0